Swoosh - Later Lance

Обсуждение тем касающихся всех видов грызунов.

Swoosh - Later Lance

Сообщение janbouchra9 28 авг 2018 12:44

Saucony Freedom ISO Shoe Review
In het afgelopen jaar heeft Saucony verscheidene schoenen uitgebracht die de nieuwe EVERUN cushioning technologie bevatten. Van hakinzetten naar bovenzoollagen is EVERUN toegevoegd aan een verscheidenheid aan schoenen om een ​​soepele en responsieve rit te creëren. Maar het was niet tot voor kort dat Saucony de Freedom ISO debuteerde, hun eerste schoen om een ​​volledig EVERUN-ontwerp te hebben. In combinatie met een ISOFIT bovenkant biedt deze schoen Saucony's top van de lijntechnologieën in een veelzijdig prestatiepakket. Sinds de schoenen zijn vrijgegeven, heb ik mezelf voor een aantal verschillende runs ontdekt en ben ik erg blij geweest met het vermogen om een ​​verscheidenheid aan tempo's en afstanden te behandelen. Ervaring Onmiddellijk na het proberen op de Freedom ISO, merkte ik op de unieke kussende eigenschappen van de Volledige lengte EVERUN middenzool. Het biedt een vrij zacht inklapbaar gevoel met een laag op de grond sensatie. De aanvankelijke zachtheid opzij, toen ik begon te lopen, vond ik de schoen om een ​​ultieme responsieve rit te leveren die op snellere wijze uitblink. De EVERUN zorgde voor een fijne lente voor mijn stap en de gladde overgang zorgde voor een consistent gevoel over langere afstanden. De schoen zorgt voor een goede bescherming tussen mijn voet en de grond met voldoende genoeg kussen om als dagelijkse trainer lichter te worden. Terwijl de schoen een goede optie lijkt te zijn voor uptempo dagen, was ik erg blij met zijn veelzijdigheid bij het hanteren Een reeks van snelheden. Bij langzamere inspanningen gaf de schoen niet de ongemakkelijke rit, die vaak verband houdt met sommige snellere schoenen. De overgang was nog steeds glad en moeiteloos, zelfs tijdens herstelwerkzaamheden. Vanuit het oogpunt van de tractie leek de buitenzool voldoende grip te geven voor de standaard wegbehoeften, en zelfs na 100 mijl had de rubber een zeer minimale wear.FitThe Freedom ISO gaat alles om het leveren van high-end performance en de bovenkant is een facet van de Schoen die niet teleurstelt. Het gemanipuleerde gaas voelt ultrazacht aan mijn voet en de binnenste mouwhoes zorgt voor een Goedkope Nike Air Max naadloze naadloze ervaring. Wat de ISOFIT-technologie betreft, neemt de Freedom een ​​minimale aanpak in vergelijking met sommige dagelijkse training tegenpartijen. De dunne ISOFIT-wrap houdt minimaal gewicht en zorgt ook voor een strakke en veilige midfoot fit. Vanuit een grootschalig standpunt vind ik de schoen een beetje klein. Geparkeerd met een onderste passieve teen doos, koos ik om een ​​halve maat te maken en was blij met mijn beslissing. VerdictA veelzijdige prestatieschoen die Saucony's top van de lijntechnologie heeft, biedt de Freedom ISO een responsieve rit die elk tempo kan aanpakken. Terwijl ik de schoen leuk vond voor zowel langzamere en snellere inspanningen, zal ik het nog steeds vaker uitbrengen voor dagen als ik een beetje sneller wil bewegen. Terwijl de schoen een beetje zwaarder is dan mijn typische trainingsschoen (9,1 oz voor een mannenmaat 9), komt de fantastische energieopbrengst gepaard met zacht comfort compenseert voor dat extra gewicht. Van constante toestand loopt naar tempo workouts, deze schoen zorgt voor een goede lente in mijn sprong, terwijl ik ook extra kussing aanbiedt om mijn benen Nike Air Max 2017 de volgende dag fris te laten voelen.Shop Mannen Saucony Freedom ISO | Women's Saucony Freedom ISOConnor, ook bekend als The Face of Running Warehouse, is onze residente schoeiselgoeroe en helpt ons om een ​​vinger te houden op de impuls van lopende trends en actuele gebeurtenissen. Een lid van het lokale HOKA Aggies rijdende team, Connor loopt de wandeling, of zouden we zeggen dat de ronde loopt. Lees meer berichten van Connor
janbouchra9

 
Сообщений: 53
Зарегистрирован: 15 июн 2017 10:21

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2