Beyond the Promise- 25 Global Brands and the Evolving Sustai

Обсуждение тем касающихся всех видов грызунов.

Beyond the Promise- 25 Global Brands and the Evolving Sustai

Сообщение janbouchra9 28 авг 2018 12:28

Salomon handschoenen voor koud weerlopen
Mijn handen zijn altijd koud. Meng in een koude ochtendloop en mijn handen voelen dat ze verdoofd zijn. Toen ik de eerste keer in het lopen kwam (en onbewust van de voordelen van 'vochtigheidsverlies' dit en 'chafe-free' dat) droeg ik sneeuwhandschoenen op een rij. En laten we zeggen, het bedrag dat mijn handen zweet was onwerkelijk en maakte me aan het vragen wat ik dacht dat ik van handschoenen wist. Er was een uitdaging voor me gezet. Hoe houd ik mijn handen warm, maar niet te warm? De sleutel is het selecteren van de goede hardhandschoenen. Niet snowboardhandschoenen. Niet kleine stretchy katoenen handschoenen. Handschoenen die speciaal voor het rennen zijn gemaakt, zullen u voorzien van de functies die u geniet van het rennen van kleding (ademend vermogen, efficiënte vochtoverdracht, technische fabricage). Het uitpakken van de goede hardhandschoenen kan echter verwarrend zijn, en dat komt voornamelijk doordat het veel kan variëren, afhankelijk van uw eigen persoonlijke voorkeuren. Bijvoorbeeld, ik loop koud, dus de handschoenen Nike Air Max Cassic BW Heren die me op een fijne dag zouden kunnen passen, kunnen zijn wat mijn vriend die heet loopt, op een erg koude dag zou moeten dragen. Dus een handige tip bij het uitpakken van lopende handschoenen is om in gedachten te houden of u warm bent of 'koud raakt', en beseft dat u langer kan blijven of koeler sneller worden dan andere lopers. We hebben al gepraat over hoe Salomon het doden In de lopende jaswereld. Nou, met dezelfde spot-on uitvoering en kwaliteitsontwerp, hebben ze een uitstekende collectie lopende handschoenen. En ze hebben er voor elk wat wils. Leven rechts: Salomon Actieve Handschoenen, Salomon Race Nordic Warme Handschoenen, Salomon Thermo Handschoenen Voor koele dagen, wanneer het net koud genoeg is, zijn handschoenen gewenst. Salon Active Gloves bieden een lichtgewicht dekking met een optimaal bereik Van beweging dankzij de dunne, stretchy fabricage en een ergonomische constructie. Een slank silhouet zal je warm houden op dagen als je vingers een beetje extra bescherming nodig hebben tegen de sting van koud weer. De duimen en voorvorken zijn gebouwd met touchscreen-compatibele pads, zodat u uw slimme apparaat kunt bedienen zonder dat u uw handschoenen hoeft af te nemen. Want wie heeft daar tijd voor ?! De elastische manchet past goed aan uw pols en het reflecterende logo geeft u een beetje extra zichtbaarheid, terwijl u in weinig licht loopt. Voor koude dagen Voor wanneer de handschoen met lichtgewicht niet meer uw handen warm blijft. Salomon Race Nordic Warm Handschoenen bieden thermische Warmte voor een winterloop, en met een precisie-fit vindt u Nike Air Max Cassic BW Heren de fit minder omvangrijk dan verwacht voor een middelmatige handschoen. Deze handschoen is ontworpen met Thinsulate ™ -materiaal, een winddicht achterpaneel en een geborsteld interieur. Deze handschoen is perfect voor bescherming tegen koude weer en zorgt voor de warmte die u nodig heeft. Het zachte terriestof over de duim is ontworpen om zweet of water af te wrijven en siliconengrijpers zorgen voor tractie waar je het meest nodig hebt. Voor de koudste dagen Voor wanneer het zo koud is, denk je dat je niet loopt, maar je bent een hardloper. . . Salomon Men's Thermo Gloves \u0026 amp; Salomon Women's Thermo Gloves bieden opties voor zowel jongens als gals die in de meest extreme winteromstandigheden gaan rijden. Deze handschoenen zijn dik en toch niet omvangrijk - met geavanceerde Thinsulate ™ isolatietechnologie bieden deze handschoenen een superieure warmte zonder onnodig gewicht of volume toe te voegen. De waterbestendige coating zorgt ervoor dat u onder natte omstandigheden droog blijft, en met een licht rekbare liner en klittenbandslijmjes vindt u de aangepaste pasvorm om de kou uit te houden. Met de aanraakscherm compatibele duim en wijsvingerzetten zorgt u ervoor dat u uw handschoenen niet uit de buurt neemt om met uw slimme apparaat te flappen. Omdat het gewoon te koud is voor die onzin.
janbouchra9

 
Сообщений: 53
Зарегистрирован: 15 июн 2017 10:21

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1